Природа рідного краю

Цікаві статті


50 соціальних навичок, яким потрібно навчити кожну дитину
Соціальні навички
Дитина – частина соціуму. Навіть якщо дитина часто мовчазна, відрізняється дуже спокійним характером, вона все одно щоденно контактує з однолітками, є частиною колективу, комунікує з дорослими людьми. Які соціальні навички потрібно прививати дитині, аби вона не лише комфортно, але й безпечно почувалася в соціумі? Підкаже наш сайт Mamabook.

Стосунки з однолітками

1. Вміти самостійно залагоджувати конфлікти з однолітками.
2. Вміти радіти за успіхи інших.
3. Вміти співчувати.
4. Спокійно приймати критику на свою адресу.
5. Знати, що таке особистий простір іншої людини.
6. Навчитися просити вибачення.
7. Правильно реагувати на відповідь «НІ».

👆Якщо ми з вами готуємося, наприклад, до танцювального виступу, скажіть, будь ласка, чи можемо ми 1 раз виконати вправи і одразу вийти вже на сцену???
Відповідь очевидна! Нічого хорошого з цього не вийде. Бо для цього у нас повинні бути певні етапи:
-розучування дій;
-стабілізація та автоматизація дій;
-результат.
Так само й дитина, яка вже володіє навичками читання, але читати швидко ще не вміє. Це вміння треба удосконалювати. І наступні поради хочемо дати матусям учнів перших і других класів, які читають ще "як робот" поскладово.
Працюйте за алгоритмом:
👣1 крок - виставіть наголоси в словах, щоб дитина добре виділяла їх читаючи. Нехай прочитає так. Згодом вона сама напрацює навичку антиципації (читацької здогадки), але доки читання повільне - наголоси обов'язкові!;
👣2 крок - поясніть значення всіх незрозумілих слів;
👣3 крок - прочитайте ви текст дитині (інтонація сприймається на основі копіювання дитиною вашого прикладу) ;
👣4 крок - антиципація (розвиток читацької здогадки)- попросіть дитину прочитати кожне слово читаючи його правильно тільки до наголосу (часто це 4-5 букв), а далі здогадуватись за змістом останні букви( ми, дорослі, так і читаємо з вами😉) ;
👣5 крок - попросіть дитину прочитати виразно (підвищення голосу на початку речення та затихання в його кінці.).
Підрахували скільки разів читається текст?🤔
Так, АЖ 4.
Але, з практики знаємо, що дитині не нудно це робити, а цікаво, адже перед кожним читанням перед нею стоїть нове завдання, в якому ви її щоразу підбадьорюєте. А ще різниця між першим і останнім читанням помітна. Дитина розуміє, що вона МОЖЕ, У НЕЇ ВИЙШЛО і текст, що задано додому читається вже набагато краще💪😉. Спробуйте!
Зробіть правильні кроки👣😉 до перемоги!

Згадати все: дієві методики запам’ятовування, яким можна навчити школярів

Про скло


Тетяна Чернігівська: «Головна біда сучасної дитини – в марнославстві батьків»

Психолінгвіст, нейробіолог, професор СПБГУ Тетяна Володимирівна Чернігівська у своїй лекції «Як навчити мозок вчитися» розповідає про те, чому хлопчиків і дівчаток потрібно вчити по-різному, і про секрети, які зроблять процес навчання простішим і зрозумілішим.

Бельгійський танок https://www.facebook.com/zhekaserkov/videos/869790659880938/

Відео про аутизм https://www.facebook.com/zhekaserkov/videos/869790659880938/


Навчальна кінезіологія: проста гімнастика для мозку

Что делать родителям с подростками, которые ничего не хотят. Шикарная статья психолога — к прочтению обязательна!

..............................................................................................................................................................
Не выучит этот урок сейчас — накроет потом: кризисом среднего возраста, моральным выгоранием в 35, нежеланием принимать на себя ответственность за семью и т. д.
Потому что недоиграл. Недослонялся бесцельно по улицам. Не посмотрел вовремя все тупые комедии, не поржал над Бивисом и Баттхедом.
Я знаю одного мальчика, который доводил родителей до белого каления тем, что часами валялся в своей комнате и стучал теннисным мячиком в стену. Тихонько, не сильно. Их раздражал не стук, а то, что он ничего не делает. Сейчас ему 30, он вполне справный мужик, женат, работает, активен. Ему нужно было в 15 лет побыть в своей скорлупе.
С другой стороны, как правило, эти дети катастрофически недогружены жизнью. Все, что они делают — учатся. Не ходят в магазин за продуктами для всей семьи, не моют пол, не чинят электроприборы.
Поэтому я давала бы им больше свободы внутри и ограничивала снаружи. То есть ты сам решаешь, во что ты оденешься и чем будешь заниматься кроме учебы, но при этом — вот список домашних дел, приступай. Кстати, мальчики отлично готовят. И гладить умеют. А тяжести таскают как.

Чи піде на користь відміна оцінювання в молодших класах за форматом «Нової української школи»?



Немає коментарів:

Дописати коментар