Природа рідного краю

понеділок, 4 листопада 2024 р.

Кольоровий тиждень 2024

 Зелений день

Розпочинаємо наше офлайн-навчання кольоровим тижнем із зеленого дня. 

Зелений колір асоціюється у багатьох із безпекою, наше навчання з 4.11 по 8.11 відбуватиметься у безпечному місці, а саме в укритті школи після всіх необхідних приготувань.

Зелений колір символізує спокій, мир, порятунок, любов, гармонію, життя, зростання. Коли людині бракує зеленого тону, вона позбавляється гармонії.

Зелений в психології має значення, як живий, свіжий, ніжний, заспокійливий, насичений. Він діє заспокійливо, об’єднує людей з природою, допомагає бути ближче один до одного.

Психологи у своїй роботі за допомогою зеленого тону усувають негативні стани: злість, скутість в почуттях і в емоціях, грубість, неврівноваженість. Не рекомендується зелений у випадках, коли необхідно швидко приймати рішення, оскільки зелений розслабляє.


Урок української мови. Зелені огірочки допомогли визначити, яку  букву, "е" чи "и", треба писати в ненаголошеній позиції.


З нами на зв'язку через класрум інші учні класу





Робота з орфографічним словником














Смачна перерва

"Заряджаємо" воду зеленою енергією


- В одну шеренгу вставай!
Рівняйсь! Струнко!
Урок фізкультури


Спільно з 3-А та 3-В  створюємо плакат "Кольоровий тиждень", на якому фіксумо деякі результати навчальної діяльності.


Мої колеги


Жовтий колір – символ сонця, колір золота і божественної влади. В психології – це радісний, легкий, струменистий, теплий, яскравий. Даний колір символізує рух, веселощі, викликає приємні відчуття, надає допомогу в активізації розумової діяльності. Жовтий має здатність довго зберігатися в пам’яті, проте в комплексі з іншими відтінками може викликати протилежні емоції.

Жовтий асоціюють з виразністю, оптимізмом і інтелектом. Він покращує пам’ять, допомагає в прийнятті нових ідей, збільшує концентрацію уваги, сприяє швидкому і справедливому вирішенню проблем, організовує, звільняє від негативу.

Психологи використовують жовтий для підвищення пізнавального інтересу у дітей, він стимулює сприйняття нових ідей, концентрації думок і кращу самоорганізацію.

Жовтий колір доцільно використовувати в обмеженій кількості в дитячих кімнатах, оскільки є ймовірність, що якщо його буде багато, то діти спокійно не заснуть.

Сьогодні наші радісні та жваві діти активно працювали на уроках, виконували самостійні роботи, вчились співпрацювати у парах. групах.

Жовтий колір навіть у зачісках дівчат :)



Записуємо словниковий диктант на жовтих кленових листочках


Горупова робота




Презентуємо результати обчислень - заповнюємо осінній кошик.



На перерві досліджували дерева шкільного парку та двору, "експерти" розповідали однокласникам, за чякими ознаками вони розпізнають "свої" дерево.
Збирали листочки та ловили сонячні промінці.






Рухлива перерва  








Середа, 6 листопда

Червоний колір – насичений, гарячий, важкий, яскравий. Впливає на формування лідерських якостей, а також активність, впевненість, дружелюбність.

Червоний в психології символізує владу, пристрасну любов, війну, вогонь. Відтінки світлого червоного діють збудливо, а темні надають солідності.

Червоний володіє стимулювальним ефектом, що постачає сильну, але грубу енергію. У великих кількостях червоний здатний провокувати гнів, а також лють. У психології червоний колір застосовують для стимуляції нервової системи, вивільнення адреналіну, поліпшення кровообігу.

Психологи червоний колір наділяють чуттєвістю, упевненістю в завтрашньому дні, він допомагає легше перенести неприємності.

Саме в червонийй день нашого кольорового тижня діти мали змогу проявити свої лідерські якості під час групової  роботи. На уроці читання діти в групах аналізували українські народні казки: самі в групі визначали, який твір аналізуватимуть, чи необхідне повторне прочитання казки, допомагали один одному у заповненні паспорту твору чи складанні реклами книжки.












На уроці інформатики пригадали, що таке інфорсаційеий об'єкт, створювали об'єкти, які асоціюються у дітей із червоним кольором,  в графічному редакторі, підписали об'єкт. Закріпили уміння створювати папки, самостійно створили та підписали Презентацію.




На уроці фізкультури виконували стройові вправи, стрибали у довжину, вчилися проводити естафету.


"Калинові вправи" на уроці української мови.
Під час фізкультхвилинки розучували нову руханку.