Природа рідного краю

вівторок, 23 травня 2017 р.

Травень

Останній дзвоник











Еко - квест у рідній школі 





 Кущ вейгела

Кустарники Биолит

Фото біля дерев, що ми саджали восени



 Нагорода знайшла свого героя






вівторок, 16 травня 2017 р.

понеділок, 8 травня 2017 р.

Ігри для дітей
ЗЕМЛЯ, ВОДА, ПОВІТРЯ, ВОГОНЬ
Всі стають у коло, а ведучий - посередині. Він кидає комусь з дітей м'яча, вимовляючи при цьому одне з слів: "земля", "вода", "повітря", "вогонь". Якщо ведучий сказав "земля", то гравець, що впіймав м'яча, повинен швидко назвати якусь тварину. На слово "вода" треба назвати рибу, на слово "повітря" - птаха. Якщо ведучий скаже "вогонь", усі, махаючи руками, повинні крутитися на
місці.
Правила гри: неуважні вибувають з гри.
Гру можна проводити і в приміщенні, під час дощу.
 
КОШИК
Всі сідають у кімнаті. Ведучий ставить на стіл кошик, коробку, ящик тощо. Це буде "кошик".
Ведучий запитує:
- Знаєте, що можна класти в цей кошик?
- Не знаємо!
- Ну так знайте: в цей кошик можна класти будь-які ягоди (квіти, іграшки, листки певних дерев, прислів'я та приказки, загадки тощо).
Правила гри: в грі можна обирати будь-яку тему, але не можна помилятись і класти до кошика те, що не стосується теми, або затримувати кошик. Той, хто помиляється, дає фант. Так грають, доки не набридне, а потім розігрують фанти.
 Summerhill
Як радять писати есе? Правильно: креативно. Що приховане за цим словом? Швидше за все, поле думки, оригінальність тощо. Усе просто: головне – засвоїти дев’ять  наступних  правил:

  1. Тільки позитивна мова: описувати краще те, що є, а не те, чого немає.
  2. Слова-зв’язки: вони допомагають плавно переходити від одного параграфа до іншого.
  3. Різна структура речень: постійно читати речення правильної структури (підмет, присудок, доповнення…) – нудно. Урізноманітніть свою техніку, додайте кілька інверсій, використовуйте різні за довжиною речення.
  4. Зрозумілі слова: розумійте всі слова, які ви пишете в есе. Пишіть для того, щоб уразити змістом, а не словниковим запасом. Вишуканість – це чудово, але в усьому має бути міра.
  5. Різні слова: не нехтуйте синонімами.
  6. Лаконічність.
  7. Кожне слово важливе: без повторів, кожне речення повинне мати унікальний зміст.
  8. Активна життєва позиція.
  9. Книги про есе – це здорово.

Редагування есе

Результат пошуку зображень за запитом "редактирование"Написання есе – це досить тривалий процес. Після того, як ви напишете есе, вам доведеться його редагувати. Переписуючи есе, ви будете домагатися кращих результатів. Якщо ви не маєте часу на вдосконалювання есе, ви ризикуєте написати не найкращу  роботу.
Після того, як ви на певний час відволіклися від есе (на день-два), можете знову прочитати його «зі свіжими думками». Об’єктивно аналізуйте есе, ґрунтуючись на трьох складових: зміст, структура, інтерес. Поки не турбуйтеся про правопис, зосередьтеся на більш важливих питаннях. Подумайте про те, як реорганізувати фрази, що підтримують вашу ідею, видаліть уривки з тексту, які не мають відношення до теми або недоречні в даному контексті. Нехай на перший план вийдуть більш значимі аргументи, доводи, докази. Перевірте, чи немає не до кінця розкритих думок, при необхідності спробуйте їх викласти ясніше.
Підхід до редагування есе.
Зміст есе. Радимо задати собі наступні запитання:
– Відповів(ла) чи ні я на задані питання?
– Підтверджував(ла) чи ні написане конкретними прикладами (аргументами)?
– Чи було мною написано щось особливе?
– Чи могло моє есе бути написано якоюсь іншою людиною?
– Чи є оригінальним  моє есе?
– Після прочитання есе, яка про мене складається думка?
– Що стосується вступу: чи не занадто багато там загальних фраз? Чи може есе обійтися без них?
– Що запам’ятовується в есе?

Структура. Зміст есе може бути неясним через некоректне формування ідей. Есе повинно бути схожим на стежку, що веде читача до заключної частини (виноску). Щоб перевірити правильність структури есе, зверніть увагу на перші фрази. Випишіть перші фрази кожного абзацу. Прочитайте їх одне за іншим і задайте собі наступні запитання:
– Якби хтось читав тільки ці фрази, зрозумів би він, що я хочу сказати?
– Чи виражають перші фрази основну ідею абзацу?
– Чи сформовано послідовний хід думок або здається, що думки «стрибають»?
Подивиться, чи всі абзаци приблизно однієї довжини? Якщо один з абзаців значно довше за інших, можливо, ви вклали в нього кілька ключових ідей, аргументів, доводів, доказів.
Наскільки «природно» виглядає заключна частина есе, чи логічним є такий висновок після всього написаного в основній частині тексті?
 Інтерес. Багато хто із студентів, редагуючи есе, не звертають уваги на фактор інтересу, однак викладачам дуже важливо, щоб есе було цікаво читати. Якщо ви хочете, щоб ваше есе запам’яталося, постарайтеся при написанні використати таку формулу: особисте + унікальне = цікаве. Відповідайте на наступні питання:
– Чи носить перший абзац особистісний характер?
– Есе починається з якоїсь дії, події або образу?
– Чи використані в есе слова, які ви, за звичай, не застосовуєте у своїй мові? Якщо так, то краще від них відмовитися.
– Чи не занадто багато в есе прикметників і прислівників?
– Чи не зловживаєте  ви в есе шаблоновими фразами?
– Чи не багатослівні ви?
– Чи цікаве, на ваш погляд, есе?
– Після прочитання есе виникає почуття завершеності, результату або чогось не вистачає? Остання фраза звучить так, як і повинна звучати фінальна фраза?
Читання відредагованого есе. Після того, як ви впорядкували структуру та зміст есе, прийшов час перевірити його. Зробіть це.
Автор – К.С.Шендеровський

Шкідливі поради авторам есе

Результат пошуку зображень за запитом "вредные советы"

Шкідливі поради авторам есе

ЕСЕ має бути багатотомним, обсяг якого значно перевищує виділені для цього сторінки. Надмірність і багатослівність вітаються. Викладачі щойно прочитали «Війну і мир» та «Капітал», і їм ще хочеться почитати що-небудь довге.
ПОЧЕРК повинен бути незрозумілим. Знаєте, бувають такі почерки, що слів не прочитати. На розшифрування викладач витратить стільки сил, що до сенсу ніколи не докопається; і якщо в твоїй роботі сенсу немає, то пиши її дрібним бісером, як «курка лапою»… Побільше ляпок, забрудни все коректором, закреслюй, роби вставки між рядків – загалом, симулюй розумовий процес, якого немає. Проте попереджаємо, що серед наших викладачів є дві категорії: умілі розшифровувачі, які до сенсу (або до його відсутності) все одно докопаються, й інтелігенти, які незрозумілих почерків не сприймають і роботу читати не стануть.
ДУМКИ потрібно викладати дуже заплутано, щоб ніхто не здогадався, що ти хотів сказати. Усі будуть у захваті від глибини й оригінальності ТВОЇХ думок. Авторське право ще недосконале, а кругозір викладачів як і раніше вузький. Користуйся моментом.
Если вы еще не твердо
В жизни выбрали дорогу
И не знаете, с чего бы
Трудовой свой путь начать»,
То начните с плагиата:
Мысли воровать не стыдно,
Накопав десяток мыслей,
Выдавайте за свои.
                                 Г. Остер
Якщо не знаєш, про що писати – пиши про те, що знаєш. Головне – участь. Не напружуйся. Цитуй тільки ту книгу, яку написав твій викладач чи член журі. Грубі лестощі завжди приємні автору. Він уже свої рядки давно забув. Особливо не морочся, не мучся над важкими питаннями. На одну сторінку сміливо переписуй з енциклопедії слово в слово, скажімо, статтю про демократичний стиль виховання, а на іншу – про авторитарний. Просвіти викладачів, нехай самі і порівнюють.
Никогда вопросов глупых
Сам себе не задавай,
А не то еще глупее
Ты найдешь на них ответ.
Если глупые вопросы
Появились в голове,
Задавай их сразу взрослым.
Пусть у них трещат мозги.
                                               Г.Остер
Якщо тобі здасться, що твоя робота геніальна, не надсилай її нам, а направляй відразу на Нобелівську премію (адреса: Швеція, Стокгольм, Нобелівський комітет). Перед поїздкою не забудь пошити кілька фраків і приготувати нобелівську промову про свій внесок у науку. Однак пам’ятай: дітям до 16-ти років Нобелівський комітет грошей на руки не видає.
Джерело:Summerhill