Природа рідного краю

четвер, 21 січня 2021 р.

 21 день

21 року

21 століття
На сьогоднішній день, чого навчились мої учні?
Як здобувачам освіти ХХІ століття головною компетенцією для них є не визначення роду прикметника і не обчислення задач на знаходження третього доданку. Я радію тому, що більшість з них у свої 8-9 років вміють ОРГАНІЗУВАТИ своє навчання: увімкнути потрібний гаджет, перейти за потрібним покликанням, послухати/переглянути/прочитати/ осмислити потрібну інформацію та обробити її. Вони не бояться питати, напишуть чи подзвонять, прийдуть до мене додому, але свого доб'ються.
Звичайно, не всі такі організовані. Та не можу собі дозволити бачити тільки недоліки.
Але ще 4 роки тому я й уявити подібного не могла , а зараз з екрану посміхаються третьокласники, які САМІ можуть зайти в конференцію і о 10:00 хваляться тим, що вже виконали половину завдань на сьогодні ( і вже здали, самі прикріпили)!
Ну не можу я таке ігнорувати! Радію, пишаюсь! Діти ХХІ століття.
І батьки нового століття з відмінним вихованням ( попереднього 😉 )

Немає коментарів:

Дописати коментар