Травень
17 травня ПРОЩАННЯ З БУКВАРЕМ
ПЕРЕГЛЯНУТИ ЩЕ ФОТО І ВІДЕО ТУТ
14 травня
Сьогодні урок фізкультури провів вихованець Дитячого
аматорського футбольного клубу "Юпітер" Андрій Судаков, учень
5-В класу. Хлопець сам проявив ініціативу провести урок у 1 класі і я не
пожалкувала, що погодилась. Адже було витримано всі структурні елементи уроку
фізкультури, Андрій тримав увагу всіх учнів, навчив їх ще одному способу
об'єднуватись у команди, ознайомив із правилами гри у футбол.
Сподіваюсь ентузіазму Андрія вистачить ще на декілька зустрічей, бо уроком
задоволені всі!
Ранкове коло
Ранкова зустріч – це зустріч на початку дня учнів класу з педагогом. Сидячи в колі один проти одного, кожна дитина вдумливо і поважно вітається з іншими дітьми, після чого впродовж короткого часу ділиться власним досвідом зі своїми товаришами, які з повагою слухають її, ставлять свої запитання та коментують. Після цього вся група бере участь у короткій груповій вправі, спрямованій на розвиток академічних навичок, почуття команди та відчуття єдності. Ранкова зустріч закінчується обміном щоденними новинами, які зазвичай готує педагог, щоб представити навчальні завдання дня.
Ранкова зустріч – це запланована, структурована зустріч, яка займає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності класу, де панує атмосфера піклування та відповідальності. Педагоги визнають особливу роль ранкової зустрічі в житті дітей і присвячують 15–25 хвилин на початку дня, аби створити позитивну атмосферу в учнівському колективі на весь навчальний день у школі.
Такі заняття дають дітям змогу розвивати соціальні та навчальні навички, поєднуючи соціальний, емоційний та інтелектуальний розвиток кожного учня. Повторення позитивного досвіду сприяє розвитку доброти, емпатії та інклюзії, а також дає результати як у спільноті класу, так і поза його межами.Розвиток навичок спілкування
Уміння говорити й слухати є найважливішими якостями, які необхідні для демократичної культури. Учні молодших класів можуть висловлювати свою точку зору, чути відмінні думки інших людей, аналізувати їх. Ранкова зустріч дає дітям змогу брати участь у групових обговореннях, а педагогам – моделювати й активно розвивати в дітей уміння та навички ефективного спілкування.
Люди, які можуть ефективно спілкуватися:
– висловлюють свої думки таким чином, щоб їх розуміли інші;
– уважно слухають, коли говорять інші;
– вирішують проблеми за допомогою слів;
– пропонують свої ідеї класу.
Ці навички мають важливе значення для успішного життя в колективі, спільного навчання та розв’язання конфліктних ситуацій. Ранкова зустріч – ідеальна можливість для розвитку цих навичок.
Передбачається, що учні робитимуть свій внесок у роботу групи в навчальній, соціальній, емоційній, практичній сферах. Діти потрібні, від них залежать інші, їх цінують за особистий внесок. Діти потребують практичного досвіду в висловленні власних думок, у кращому пізнанні один одного, у визнанні сильних сторін і талантів своїх однолітків. Такі заняття як ранкова зустріч дають змогу постійно розвивати ці навички.
Створення спільноти
У чому полягає важливість створення спільноти? Спільнота дає відчуття приналежності. Члени спільноти пов’язані один з одним спільними інтересами та цінностями. Люди, які відчувають себе частиною спільноти, виходять за межі свого безпосереднього інтересу заради користі групи. Вони піклуються один про одного. Коли вони почуваються частиною спільноти, то більше й довше працюють задля її інтересів. Вони знають сильні сторони кожного учня класу та можуть за потреби їх використовувати. Вони навчаються один від одного, розширюючи знання і досвід усіх членів спільноти. У процесі спільної роботи виникає довіра поміж членами спільноти. Спільноти можуть самовдосконалюватися, отримуючи зворотний зв’язок один від одного.
Розвиток соціальних навичок
Завдяки практиці ранкової зустрічі, учні початкової школи переходять від зосередження уваги на власній особистості до охоплення нею інших. Соціальні переваги цього підходу сприяють розвиткові емпатії, активному слуханню однолітків, навчають дітей розуміти позиції інших людей. Уміння сприйняти точку зору іншої людини руйнує упередженість, сприяє толерантності та визнанню відмінностей. Такі соціальні компетентності допомагають людям жити у взаємній повазі, створюють умови для позитивного, відкритого спілкування між окремими членами суспільства. Це основні навички, необхідні для демократії.
Соціальні навички розвиваються не в ізоляції, і не тоді, коли діяльність та моделі поведінки жорстко визначені. Здатність ефективно говорити й слухати, робити вибір, а також залагоджувати конфлікти, коли вони виникають, – усе це має найважливіше значення для функціонування будь-якої спільноти. Діти потребують спокійної та інклюзивної атмосфери. Їм потрібні можливості експериментувати та різними способами розповідати, спілкуватися та отримувати задоволення від перебування в колі своїх однолітків.
Створення позитивного настрою
Повсякденні вправи, які практикуються під час проведення ранкової зустрічі, допомагають учням зблизитися зі своїми однолітками, навчитися співпрацювати, утримуватися від критики інших, поважати інших як особистостей.
І знову до нас завітав 5-В !!!
Цього разу дівчата нас запросили до подорожі тваринним світом!
Деякі відеофрагменти
Плануємо, розподіляємо обов'язки, робимо ескізи
Свобода творчого польоту!
Робота з довідковою літературою
Квітень
На кріслі автора учні розповідають свої казки
Складають казки
Дослідження властивостей повітря
Березень
День іменинника+ 8 березня +Масляна
Лютий
Січень - Лютий 2019
Грудень
Дидактичні ігри на уроках математики та навчання грамоти
Театралізуємо
Конструюємо
Лего на уроках фізкультури
Наші дівчатка - артистки
Розвиваємо критичне мислення
Гра - прийом " Шість капелюхів мислення"
Більше про цей прийом тут
Листопад
Урок фізкультури
Працюємо з паличками Кюїзенера
ХОДИТЬ ГАРБУЗ ПО ГОРОДУ
" актори " та "музиканти"
Жовтень
Урок математики
Навчання грамоти
Навчання грамоти
Підготовка до ярмарку, Створюємо вивіску
Немає коментарів:
Дописати коментар