1000 днів повномасштабної
3925 днів від початку російської агресії
Ранок після страшної ночі - Запоріжжя атакували великою кількістю шахедів.
Не всі були зі світлом, декого підводив інтернет.
На ранковій зустрічі більшість дітей зазначило, що вони втомлелі, засмучені, налякані. Але приєднались всі ( з однією ученицею спілкувалась через вайбер).
Учні хотіли ділитись враженнями про почуте та побачене.
Учні шукали та знаходили можливості приєднатись до уроків попри різні перепони. Їх вилучало з конференції час від часу, а вони знову приєднувались, чекали, поки в мене відновиться інтернет-зв'язок. Вони наполегливі та відповідальні.
Я ж старалась робити акценти на позитивних моментах: на наших найкращих якостях, на підтримці один одного та на підтримці України з боку інших країн, на виконаних завданнях, на зміні настрою від уроку до уроку в кращу сторону.
Наші діти знають, ким вони є.
Наші діти знають, якими вони є.
Наші учні вміють поважати, вміють цінувати, вміють підтримувати.
Наші учні вміють поважати, вміють цінувати, вміють підтримувати.
Ситуація на уроці математики.
- Діти, оголошено повітряну тривогу. Перейдіть в місця, де сказали вам батьки проводити уроки під час тривоги.
Хтось з дітей прочитав в телеграмі:
- Запоріжжя/Дніпро уважно!
Ігор:
- Ми всі уважні. ППО уважне.
Слова учня мене розчулили. Працюємо далі.
Презентацію до ранкової зустрічі взято з сайту "Всеосвіта"
Адаптована презентація
Плачу. Найкращі люди на Землі! Дійсно, сьогодні було складно проводити уроки, діти були втомлені зранку, тривога присутня у їхніх сердечках, але вони навчаються, колеги крїзь сльози ведуть свої уроки.
ВідповістиВидалити