В четвер ,21 вересня на інтегрованому уроці з природознавстві та фізкультури,учні
4-А та 4-В класів презентували свої знання про Сонячну систему.
До цього уроку діти готувалися заздалегідь . Самі обирали собі тему ( про
яку планету вони хочуть розповісти), збирали необхідну інформацію, обговорювали подальші свої дії в групках,
розподіляли ролі.
Така робота проходила в рамках однієї з найперспективніших складових освітнього
процесу -- проектної діяльності, що
створює умови творчого саморозвитку та самореалізації учнів, формує всі
необхідні життєві компетенції, які на Раді Європи були визначені як основні в
ХХІ столітті: полікультурні, мовленнєві, інформаційні та соціальні. Самостійне
здобування знань, систематизація їх, можливість орієнтуватися в інформаційному
просторі, бачити проблему і приймати рішення відбувається саме через метод
проекту.
Діти вчаться здобувати знання
самостійно, використовувати їх для вирішення нових пізнавальних і практичних
задач; розвивають комунікативні навички,
уміння працювати в різноманітних групах, виконувати соціальні ролі (лідера,
виконавця, посередника і т. ін.), вчаться долати конфліктні ситуації.
Результати своєї роботи учні могли виразити різними способами: у доповіді, в доповненнях , малюнках на аркушах або на асфальті, участю у вікторині, в рухливих іграх .
А найголовніше -- дітки отримали задоволення від розумової та творчої роботи.
Класс������
ВідповістиВидалитиДетям очень понравилось, они хорошо провели время!
ВідповістиВидалити